lördag 13 mars 2010

när ska jag starta upp igen!

Sitter vid datorn och försöker få ihop några nya ord till min bok....flytet var fantastiskt ett tag innan jul. Sedan mötte jag motstånd pga av massor olika saker. Det fanns personer som stal min energi och nu kan jag inte hitta rytmen igen. Nya projekt nya engagemang tar mina ord och ork.
Vill lyckas med något vara den som får till det men sällan blir det som jag vill. Konstigt nog ler jag och är lycklig ändå. Min ADBH gör att när datorn är avstängd och orden vilar så har jag nya idéer och lägger kraften på något annat tills jag satt mig här igen. Boken har nu ca 200 sidor men frågan är om den är intressant för någon att läsa. Har tänkt mig den som toalett lektyr som man kan läsa lite gran då och då i om man nu har lust. Ja, ja får se om jag hittar tråden igen och tar tag i den eller om jag drar för hårt och repar upp allt i stället...ganska spännande att se vad som händer.

1 kommentar:

  1. visar att jag är ganska tokig skriver saker jag redan skrivit ja ja det är så det är att ha adbh!

    SvaraRadera