måndag 26 juli 2010

Hemlig eller inte

Du kanske tror att du känner mig men det gör du inte, jag är öppen pratar skrattar bjuder på mig själv men jag är hemligheten själv...ingen vet, ingen kommer att få veta allt.
Jag är den jag är på gott och ont....det måste alltid hända något, jag är alltid på gång......jag är tokig jag......det tickar på.

En bomb redo att explodera känner att jag måste prata med någon......någon som kan det här med mig någon som kan dämpa. Men jag trampar på tills jag kommer dit. Jag ler....

Njuter av livet gör jag, njuter av att vara jag...att vara den alla tror att dom känner, men jag bjuder inte på allt bara en liten liten bit.

Tur att jag kan simma för ibland blir vattnet djupt.....

Känner mig som ett lim ibland inte ett sådant som gör att man blir seg utan en som håller ihop...som får allt att rulla på....

Jag finns måste synas.......

Jag skrattar, värmen är skön gör mig levande mer levande än vad som är bra...måste frysa snart.....hämta is...kall cola vad som helst.

Trampar på kämpar med min kropp sliter drar..plågar mig själv FAN va gott.
Ingen vet vad som finns där inuti ingen mer än jag...känns tryggt att stänga om sig att vara där inne.....

Lever känner mig levande oj vad tiden går tickar och går.......både på insidan och på utsidan.

Jag är JAG en glad och stolt jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar