torsdag 4 augusti 2011

Ligger i soffan, har liksom stelnat här, lyssnar på Älska mig för den jag är. Kroppen ryser när texten i sången går rakt genom kroppen. Jag måste förstå att att jag är jag, att jag inte behöver be om ursäkt för min existens. Vi gör alla saker som är fel under vår tid på jorden som igentligen är ganska kort. Man kan inte gå och gräma sig över saker som har hänt. Det viktiga för mig är att göra det som är nu så bra som möjligt. Det finns människor runt mig som är det viktagaste som finns för mig, människor jag ser upptill coh som jag bryr mig om.

Alla andra där ute är trevliga att stöta på umgås med och att ta del av men min energi lägger jag i dag på de som betyder något för mig de som älskar mig för den jag är. Jag är en liten obetydlig människa i den stora mängden men i det lilla sammanhanget är jag otroligt viktig. Jag är lycklig som har det jag har och det är ingen ide att fundera över det man inte har, jag ler när musiken fortsätter klinga ut ur datorns högtalare, för så är det som texten säger Älska mig för den jag är.....annars kan det kvitta!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar