söndag 23 augusti 2009

Om man bara kunde få tummen ur!

Tänk om man kunde få höra det där ploppet när tummen åker ur arslet och man får gjort allt det där som man så gärna vill ha gjort. Men i bland undrar jag om jag stoppade in den där tummen tillsammans med en tub super lim, för hur jag än drar så får jag inte ut den. Stenhårt sitter den där den absolut inte ska sitta. Den borde hålla i penslar , greppa om en hammare hjälpa till med tvätten rensa ur skafferiet osv men den sittter där. Ibland lyckas jag lirka ut den lite och då kan det hända saker här i hemmet, men konstigt nog hör jag ganska snart svischet när tummen sug in där i mörkret. Tryggt uppstucken så att den slipper utmanas att göra något som själ energi från resten av kroppen.

Vet inte om det är trycket från ADBHn som gör att den så lätt faller på plats igen där den trivs, vill gärna tro att det är så eller hoppas att det är så. Så att jag kan stå utan skuld när inget blir gjort. Men idag ska jag försökas, ska börja dra lite nu i övre delen av armen så kanske resten av armen och handen och tillslut tummen följer med i försöket, ja ska väl sluta skriva och börja dra. NU dra jag Ha det gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar