torsdag 20 augusti 2009

Nu rullar livet på i samma takt som vanligt

Ja här satt man igen, ridningen har börjat, jobbet har börjat skolorna har börjat, ja livet har tagit fart igen. Men jag tar det lugnt, andas in andas ut. Vill känna, leva här, inte bara i morgon och i går. Jag känner andas, ut, in, ut, in. Vill dela med mig av kraften . Vill ha den energin över till dom som är värda den.

Vill ge min man trygghet och stabilitet inte lätt med min ADBH, vill låta mina tankar ibland förbli mina inte låta dom rulla ut över läpparna utan låsa och kasta nyckeln. Min tanke kan stanna där den skapats och sina i flödet av andra positiva tankar.

Jag vill inte döma, men kan inte alltid glömma hårda ord som kanske inte var för mig men som ändå nått mitt hjärta. Tankar som skaver river och som småblöder. Då blir jag snabb att ta beslut att inte längre kännas vid. Det är jag bra på....bra på att sudda ut personer som inte längre är värda att finnas i mitt register. Där finns kanske du men absolut inte DU!

Nu ska glädjen spridas glädjen gro i min kropp, min tanke och mitt sinne. Dom svarta fläckarna fylls med vitt ljus fylls av färg och kraft. Där vill jag fångas av dig, fångas av din spontanitet din glädje. Tack för det du ger mig tack för din kraft. Jag ska spara all energi tills mörkret faller och då den behövs men med dig blir den laddad min generator tro mig så det kommer räcka till dig med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar