fredag 31 juli 2009

Flytten

Oj vad vi slitit i två dagar nu. Det har gått jätte bra, att bära saker till Emmas lägenhet. Den är så fin. Är så glad att hon kommer få bo i en fin lägenhet inte något råtthål som hon är tvungen att flytta in i för att sociala säger så. Nej det är visserligen bara ett andrahands kontrakt men det är i ett år antagligen. Så det kommer nog bli bra sen får vi väl bära saker igen. Men huvudsaken är nu att det kommer gå bra för henne och att hon kommer ha det bra där hon bor. Hon har börjat fundera över Gizmo nu vad hon ska göra med honom. Det är en smart tjej vi har att göra med! JA vi får väl se hur det blir. Ska höra mig runt lite om det är någon som kan tänka sig att ta honom. Men det är ganska svårplacerad hund med tanke på hans hanhunds aggressivitet



Helt plötsligt skulle jag själv vilja ha lägenheten inreda och pyssla, men det är inte min lägenhet. Det är Emmas och jag behöver backa! Och det får jag ju göra ge henne utrymme att handla och göra fint själv. Hon har egna vänner som kan hjälpa henne. Men om hon behöver hjälp så finns vi här för att hjälpa. Hoppas bara att hon ber om hjälp, men det tror jag allt ! Vi är ju en del av hennes familj nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar