måndag 15 november 2010

go tjejer!

Skyndar mig in efter att varit i stallet, måste fylla batterierna med lite energi och fläskyttrfileen passar bra till det med lite keso. Hinner nästan inte känna smaka på det jag stoppar i munnen äter för fort igen, trots att jag vet att jag måste stanna av göra saker långsammare. Men idag är det svårt det pirrar lite i magen på mig då jag ska upp till friskis och ha ett pass med utbynäs flickor 96/97. Gud va kul!

Får skjuts av svågern det är hans lag jag ska träna,han har baksätet fullt av tjejer och jag tänker att det kommer i allafall 3 tjejer och 2 tränare som jag ska slita ut i dag. Väl uppe på friskis är det faktiskt ganska många tjejer där som kommit för att träna. Pigga fnissiga kramande tonårs tjejer. Detta vet man aldrig var det ska sluta.

Tar med tjeterna till källaren för att byta om sedan så går vi upp mot sal 2 min favorit sal. tjejerna ställer sig i ett hörn medans jag laddar spelaren. Sedan bara det flyter på vi tar fram sakerna vi behöver och börjar uppvärmningen. Tjejerna har mer go än vad jag väntat mig och kämpar på bra. Vissa behöver lite mer puch andra klarar sig bra själva. Det var jätte kul i allafall. mycket fniss och pust och nej men många ok och gött jobb. Avslutar passet med idioten med vikter. När jag går därifrån är jag nöjd trött och svettig, gillar detta skarpt och gillar att vi har många veckor framför oss med träning. Göttt jobb tjejer hoppas ni har träningsvärk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar