fredag 6 januari 2012

vad solen kan göra

Att vakna till solen är en härlig känsla , idag fick den mig att vilja fotografera igen det har jag inte gjort på mycket länge. Bara jag slängt kryckorna ska jag ta mig ut igen. Nu får jag bara njuta av färgerna och formerna runt mig och hoppas på att foto känslan sitter kvar i kroppen om en vecka. Jag log idag när Daniel hade köpt morötter till mig för det är helt otroligt vilken underbar färg denna grönsak har och bara man lyfter sin blick lite finns färgerna där överallt runt oss. Det får vara min lycka i dag att jag såg färgerna runt mig hoppas du såg dom med...och av någon konstig anledning har jag varit otroligt kär i dag, en helt vanlig dag och det har pirrat i kroppen på mig hela dagen, var det solen kanske som väckte något i mig det får jag aldrig veta med jag har njutit av pirret hela dagen det är gött det...så det så!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar