torsdag 16 juli 2009

En helt vanlig dag i resten av mitt liv!

Ja nu sitter man här i stugan i dag igen, barnen är inte med denna veckan. Det är både skönt och lite tomt. Men det är nog nödvändit för att jag skall orka och älska dom till 100% resten av året.
Är lite låg i mellan åt. Har svårt för det låga tempot. Blir lätt rastlös och orolig i själen när inget händer. Hamnar oftast här då, framför datorn.

Skulle kunna ha något att göra jämt, men det orkar ju ingen det är då jag är på väg in i väggen och känner metall smaken i munnen. Det är visst ett stress symtom har jag läst någon stans. Gud va man läser mycket konstigt under livet. Men massor av bra oxå.

Idag ska vi fira kusinens sons födelsedag, det kan kanske va trevligt att träffa alla. Men vad ska man köpa till en 5 åring. Nått hittar vi väl på. Ska ändå till stan för att köpa voltaren, min kropp hamnar i chock när jag vilar och gör ondare än någonsin. Konstigt hur jag fungerar, man borde bli av med värken när man vilar jag får bara ondare tokigt.
Nu ska hundarna få sin promenad på åter seende jag åter kommer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar