lördag 18 juli 2009

När regnet kom till Åmål!

Ja då sitter man här i den mysiga stugan och hör regnet smattra mot taket på altanen.
Härligt...inte tycker vissa. För mig är det helt ok. Bara jag kan få lill vovven att kissa ute i detta vädret. Jobbar stenhårt på den 1 åriga lånehunden för att få henne rumsren inte lätt när det står som spön i backen. Annars så gillar jag det.

Har haft en underbar dag idag. Åkte i väg till skogen och letade efter skogens guld. Fann en hel del. Hund bajspåsarna blev fulla med guld och inte skit denna gången. Känslan för mig att gå där i skogen är oförklarbar. Jag kan plötsligt andas koppla av och relaxa som om det vore ett j..la fu..ing SPA där ute mellan granar och kottar. Ja det är det väl för mig med en hjärna som annars går på fullvarv ständigt. Antingen är jag full speed eller så är jag helt apatisk. Konstig känsla. Men där ute i skogen mår jag väldigt bra bättre än annars!

Men plötsligt där ute i skogen tappade jag känslan och ville ge mig av mot nya mål. Turligt nog har jag en man som ställer upp på mig och vi ger oss av mot nya mål. Denna gången till Not Quit i Fengefors efter att vi duschat och gjort oss vackra. Åt en veg lassange och mumsiga bakverk till efterrätt. Köpte vackra smidade ljusstakar. Å så fina, det är oxå nått som får mig att må bra hantverk, tänk om man var gjord av pengar.

På tal om pengar gick dagensdubbel in idag 2250 kr rikare. KUL! som om vi inte redan gjort av med dom men kul va det ändå. See you later alligator, nu vankas en kopp te medans regnet droppar vidare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar