fredag 17 juli 2009

Sol, sol, sol

En ny härlig dag. Underbar dag i går med sol och regn om vart annat. Kände mig för en gångs skull lugn och avslappnad. Promenaden i skogen hjälpte mycket och hundarna så klart. Gillar verkligen Dolly som vi passar. Hoppas på att vi ska kunna behålla henne. Men vi får se.
Det tar upp mycket av mitt huvud bry nu ialla fall. Är lätt förälskad om man nu kan vara det i en hund som pinkar och skiter inne fast den är 1 men vi kämpar på och hon är jätte duktig. När hon kom till oss åt hon inte hundmat men nu smaskar hon som bara den.

Självklart betyder Gazza mer för mig men med en hund som henne blir det liksom självklart att hon ska vara där. Hon bara finns där och anpassar sig till allt som händer runt henne. Jag tackar gud eller vem man nu ska tacka för att jag har henne.

Kalaseat gick toppen, tänkte att våra billliga presenter kanske inte skulle falla i god jord men det gjorde dom och han lekte med grejerna som bara den.
Åt ostbricka här hemma sedan det var gott. Somnade trött kl 00 som jag nästan alltid gör.

Fick sova ända till 6 innan jag tog ut Dolly för morgon toalett och hon gjorde allt hoin skulle, Gazza undrar nog vad vi gör ute så tidigt. Men det vet jag har ingen lust att torka piss och skit inne! Ha det gott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar