torsdag 26 november 2009

Mot nya mål

Idag har jag varit i kontakt med ett nytt familjehems företag. Sävsjöviks förstärkta familjehem, dom jobbar mot kriminalvården. Anmälde mitt intresse och helt plötsligt vill dom placera en 30 årig kille här. Vet inte vad jag ska tänka, känns ju roligt att man är intressant men samtidigt är det ju lite läskigt att ge sig ut på känd mark. Vi får se vad Mikael säger när vi diskuterat saken med varandra i lugn och ro. Vill komma igång igen och arbeta aktivt igen jobbigt att gå och vänta. Det passar inte min natur. ADBHn klämmer när jag måste vänta ibland kan det vara nyttigt men inte så länge. Vi vill jobba. Samtidigt blev Mikael arbetslös igen och då kan ju en extra inkomst komma väl tillpass! Nu drar Daniel i mig så jag måste lämna datorn för att få honom lugn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar