fredag 2 oktober 2009

Du steg in i vårt liv, smög dig in genom dörren. En sådan uppenbarelse, en sådan liten kvinna. En skönhet likt en prinsessa från södern. Du syntes inte, tog ingen plats. Vad kan vara problemet tänkte vi, vad gör du hos oss?

Men inom dig bor en tiger så svår att tämja, du sträcker ut din hand ber om hjälp, led mig stöd mig, finns där för mig, sätt upp mina galler ge mig rätt föda. Ge av er kärlek låt mig krypa in i er famn


Vi ska låta dig återhämta dig utveckla dina positiva styrkor, låta dig bli den drottning du har sådan rätt att vara. Vi släpper sedan dina bojor låter dig gå fri låter dig hitta din plats i livet. Men vi stänger inga grindar, låter den stå och slå för när du sedan behöver komma tillbaka är det bara att smyga in hitta platsen i boet och bara njuta av den tokiga plats vi kan erbjuda dig Välkommen Prinsessan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar