måndag 12 oktober 2009

Har jag eller inte?

Undrar över hur det egentligen ligger till med min ADBH, visst känner jag att den klämmer ibland och visst hade jag mer poäng än Patrik på testen även om jag bara beräknat utifrån Patriks test resultat, Men när jag träffade tjejerna på föreläsningen började jag fundera över hur det ligger till.

Visst e jag snurrig o sammanhängande och har svårt för en del, kan inte läsa en instruktion och har alltid bråttom med allt. Kan inte sortera strumpor,och dela ut papper är inte min starka sida. Men jag kan jobba, skriva samtidigt som jag lyssnar laga mat och torka snor samtidigt och få ut 7 barn till kl 9 och sen igen till 15. Ja jag är ganska bra på det jag gör bra och dålig på det jag är dålig på. Hur stänger man tex skåpsluckor....ingen aning har aldrig lärt mig. Kanske inte ska identifiera mig som Anna ADHD utan hon som är lite mycket i bland. Nä jag vet inte? Ha eller inte ha vad spelar det för roll....klämmer ADBHn så gör den men sånt e ju livet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar