torsdag 15 oktober 2009

Snurrigt,men vinden finns där i seglen


Oj vad snurrigt det kan bli....upptäckte att jag bloggat om samma sak två gånger inte bra. Man e lite virrig ibland. Är trött som bara den. Det tar på krafterna att ha en ny person boende hos en.

Hästen har ju landat med...det kommer nog bli bra bara jag får till det med familj, jobb och djuren.

Hoppas att jag hittat rätt denna gången det hade varit skönt att ha hittat en häst som jag kan utvecklas med...behöver lugnet nu men vi får se vad det landar.


När det gäller vår prinsessa som vi har boende hos oss vet jag inte vad det kommer att hamna vet inte ens om hon kommer stanna hos oss. Snart har prövotiden gått och det har gått sådär tycker jag! Hon är blyg och tyst men vi låter det rulla på. Får se vad som händer det är inget vi kan styra över så vi lägger inte ner någon energi på det!


Kämpar vidare med livet i allmänhet det kommer bli intressant att se vart seglena för oss om vinden kommer vara frisk eller om det kommer bli stiltje. Men det tror jag inte det blir det sällan i mitt liv.

Nu ska bordet dukas och frukost mackor rostas och det är ju där mitt liv är nu...i en brödrost nja nu blev det nog tokigt. Men i kylan hade det varit gott att krypa ner i brödrosten och få lite värme . Marmelad eller ost varför inte båda. hej på dej lever pastej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar