söndag 6 juni 2010

Ett ljud av behag!


Ett ljud av behag går igenom min kropp när borsten följer din kropp långsamma rejäla tag som avslutas med ett skrapande ljud emot ryktskrapan. Om och om igen upprepar jag rörelsen likt ett mantra fortplantar sig ljudet i min kropp och både du och jag blir avslappnade, jag av ljudet du av massagen borstandet ger. I detta nu lär vi känna varandra lita på varandra och bygger upp en relation.


Du är beroende av mig att jag tar hand om dig på bästa sätt och det är min avsikt att jag ska göra det. Du lutar dig ut genom den halvöppna dörren och solen lyser på dig där du står, fåglarnas kvittrande hörs in i boxen där vi står och njuter av varandra. Du vänder ditt huvud mot mig och dom vackraste ögon i världen tittar på mig.


Vi samtalar du och jag där vi står medans din päls blankare och blankare, du har inga ord men din andning dina puffar och dina blickar talar till mig......jag berättar för dig hur vacker du är och vackrare ska du bli. Att du ska ut i vida världen i dag och träffa Sveriges före detta landslagstränare i dressyr och det gäller att du ska visa dig från din vackraste sida. Borsten fortsätter dans över din kropp och mitt arbete börjar ge resultat.


När jag tar din framhov för att kratsa den, andas du på min rygg där tröjan glipar och jag fnissar
undrar om du vill ge igen för dom borsttag som kittlat....
Jag smörjer in dina hovar så dom blänker, oljar runt dina ögon och din mule. Du är nu redo för nya äventyr. Jag undrar om du vet vad som skall hända där du står så lugnt och tittar ut genom den öppna dörren det vet inte jag heller det är första gången vi ska ut på träning men det ska bli jätte kul även om inte jag ska sitta på din rygg.......för mig är du det vackraste, det vackraste för mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar